سبز لینک» نگه‌دار بیشتر از این مزاحم نمی‌شم.

  از زمان تولد انترنت در سال ۱۹۹۳ بخاطر اینکه در قسمت تکنیک اطلاعات (۱) مشغول بکار هستم، سامانه‌های بسیاری را دیده‌ام که آمده‌اند و رفته‌اند و یا مانده‌اند. سیر تکاملی و سرعت تبادل اطلاعات آنچنان شتابدار شده است که ما بین …

از زمان تولد انترنت در سال ۱۹۹۳ بخاطر اینکه در قسمت تکنیک اطلاعات (۱) مشغول بکار هستم، سامانه‌های بسیاری را دیده‌ام که آمده‌اند و رفته‌اند و یا مانده‌اند. سیر تکاملی و سرعت تبادل اطلاعات آنچنان شتابدار شده است که ما بین همکاران گفتاوردهای رایج شده است و می‌گویند: ” آیا دانش شما در حالت اُفت‌لاین (۲) همانند حالت آنلاین (۳) است” و “اگر آپلوید (۴) شدی خبر بده” و یا اینکه “اگر سه ماه متوالی آبتودید نشوی باید رست (۵) بشوی”. در این حرفه باید هر روز بدنبال این باشیم که تکنیک اطلاعات جدید را آموخته و از امکانات بوجود آمده بهترین استفاده‌ها را کرد.

از سال ۲۰۰۴ مسئولیت مدیریت سامانه حزب مشروطه ایران را شورای مرکزی به من موحول کرد. در آن زمان هنوز حملات انترنتی ما بین ایرانیان معمول نشده بود و درست کردن لشگرهای انترنتی را حوزه علمیه قم به آخوندها نیاموخته بود. بهتر بگویم علمای عالم اسلام در پی کشف این بودند که آیا انترنت حلال است یا حرام؟ آیه‌ای در کتاب خاطرات محمد (قران) در باره انترنت یافت نمی‌شد (شاید حالا پیدا شود). حدیثی از کسی در جای نوشته نشده بود. روایتی هم وجود نداشت. مسئله آنچنان شرعی شده بود که قم تبدیل به بزرگترین بنگاه کامپیوتری و انترنتی با سرعت بالای جمهوری‌اسلامی شد. کم‌کم بعد اینکه روحانیت همیشه مبارز برای کلاه گذاشتن بر سر مردم، دریافت که از طرف انترنت امکان دارد که مردم به اطلاعاتی دست‌یابی پیدا بکنند که باعث شود که دیگر کسی بدنبال آقایان نرود و مرجع تقلید “انترنت” بشود و این تکنیک زمانی هم ویکیپدیا (۶) را به توضیح المسائل تبدیل کند و آنگاه انترنت به عرش اجتهاد خواهد رسید و مجتهدین بیش از اینها تُهی از ماهیت کاذب خود خواهند شد، روحانیت دشمنی خود را با این تکنیک غربی آغار کرد. از سال ۲۰۰۸ حملات متشکل انترنتی از طرف علمای عالم اسلام شروع شد ( تکنیک فیلتر کردن در ایران را آلمانی‌ها به همکاران عزیز خود در جمهوری‌اسلامی آموختند ). اینک که دو سالی از جنبش سبز می‌گذرد لشگرهای گمنام امام زمان با آی‌پی‌های (۷) مخفی اسلامی حملات خود را از رم، پاریس، آمستردام، دنور و شیکاگو سازمان دهی می‌کنند. بسیاری از سامانه‌های ایرانی زیر این حملات از بین رفتند. غرب هم با شناسایی آنان فقط در فکر این است که قدرت تخریب این سربازان گمنام امام زمان از حد تعارفات دیپلماسی بالاتر نرود و تا زمانیکه پول برای این اهداف در اروپا و امریکا خرج می‌شود حتا از این سربازان گمنام امام زمان قدر‌دانی همه جانبه هم می‌شود.

این داستان به سامانه حزب مشروطه ایران (لیبرال دمودکرات) چه ربطی پیدا می‌کند را از همین جا توضیح می‌دهم. این سامانه در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰۰ حمله انترنتی (دیجیتالی) را دفع می‌کند. یاهو (۸) و چندین شرکت امریکایی یک سالی می‌شود که ایمیل سرور (۹) سامانه را بایکوت کرده و در جواب نامه‌های حزب سکوت اختیار کرده است (پول نفت چه کارهای که نمی‌کند). حالا بعد از این همه دردسری که برای نگه‌داری از سامانه داشته‌ایم به کنار، سامانه “سبز لینک” هم ما را بسته است ( هنوز تاتی‌تاتی کردن در انترنت را نیاموخته‌اند دیگران را سانسور می‌کنند). به چه دلیلی، باید از گرداندگان سبز لینک در کانادا و امریکا پرسید. شوربختانه صفحه “تماس با ما” سبز لینک هم از کار افتاده است و هیچگونه راه تماسی با آن سروران گرامی وجود ندارد. تا آنجا که من اطلاع دارم چند صباحی “ابر بر چسب” سبز لینک کار نمی‌کرد. از زمانی که شروع بکار دوباره کرد بر چسب ” حزب مشروطه ایران (لیبرال دمودکرات)” در کنار بر چسب ” جنبش سبز” می‌درخشید (۱۰). شاید صد قران در میان گردانندگان سبز لینک فکر کرده‌اند که می‌توانند این دو ابر برچسب را از هم جدا کنند. این سوال را بهتر است از جنبه سیاسی آن پیگیری کنیم.

یکی دو ماهی می‌شود که سامانه‌های ایرانی بر علیه همدیگر جبهه‌گیری می‌کنند. هر کدام می‌خواهند ثابت کنند که سبزتر از دیگری هستند. اصلاح‌طلب‌تر هستند. آگاه‌تر و با هنرتر، آزادیخواه‌تر و دموکراسی‌خواه‌تر و ایرانی‌ترند. عده‌ای در پاریس ادای امام زمان را در می‌آورند و در غیب خود شورایی را تشکیل داده‌اند.

آقای کدیور و اشکوری با سامانه تلاش هم پیاله شده‌اند (ازدواجتان مبارک، امیدوارم همایونی باشد) و می‌خواهند این جمله ناقابل را از منشور حزب حذف کنند «به عقیده ما سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی نخستین مرحله پیکار است.» ( ناشر صاحب اندیشه شده ).

فدارلیسم آنقدر قدرت مالی (اسرائیلی و امریکایی، اسلامی) در پشتش خوابیده که نگو ، همه یکباره با فدرال و اسلام رحمانی بدنیا آمده‌اند. چپ ضد امپریالیسم امریکا و اسرائیل حرف لنین را که طرفدار خلق‌های زحمتکش بوده را با فدرالیسم امریکائی برابر کرده‌اند و در فکر کمک‌های مالی امپریالیسم از طریق کشور فدرال کُردستان عراق سابق خمار در انتظارند. آشفته بازاریست که درازگوش صاحبش را نمی‌شناسد. قدرت مالی، حق تعیین سرنوشت را به بازی گرفته. در هر کنفرانسی تجزیه‌طلبان از قبل جای خود را رزرو کرده‌اند و بحث‌ها را به فدرالیسم قومی می‌کشانند. کسی بفکر مبارزه با جمهوری‌اسلامی نیست، هر کسی می‌خواهد از این منابع مالی گمنام و بیشمار استفاده‌ای ببرد. ایران را به حراج گذاشته‌اند. تورنتو در کانادا شده قم در تبعید و بزودی حوزه علمیه تورنتو هم تاسیس خواهد شد. البته تورنتو از قبل یکی از پایتخت‌های جمهوری‌اسلامی بود. این است انترناسیونالسم در عمل.

برای اینکه حداقل سامانه حزب مشروطه ایران (لیبرال دمودکرات) صدمه‌‌ای در این ماجرا نبیند می‌خواهم تیتر آهنگ زیبای گروه کیوسک را بصورت زیر تغییر دهم و از سبز لینگ خداحافظی کنم و دیگر مزاحم مبازه آنان با خودشان نشوم.
«سبز لینک» نگه‌دار من همین جا پیاده می‌شم، دادش نگه‌دار بیشتر از این مزاحم نمی‌شم(۱۱).

۱. Information Technology
۲. Offline
۳. Online
۴. Upload
۵. Rest
۶. Wikipedia
۷. IP
۸. Yahoo
۹. Email Server
۱۰. http://sabzlink.com/cloud.php
۱۱. http://www.youtube.com/watch?v=XmH6JxEiIu8&feature=related

دیدگاهتان را بنویسید