قرآن و شهوت الله

در طول تعصیلات کریسمس به خواندن قرآن به زبان آلمانی مشغول بودم. کتاب بی‏ارزشی که یک آلمانی در خیابانی مجانی دریافت کرده بود و می‏خواست که از شررش هر چه زودتر رهایی یابد و به همین جهت به جای انداختن آن در زباله‏دانی …

در طول تعصیلات کریسمس به خواندن قرآن به زبان آلمانی مشغول بودم. کتاب بی‏ارزشی که یک آلمانی در خیابانی مجانی دریافت کرده بود و می‏خواست که از شررش هر چه زودتر رهایی یابد و به همین جهت به جای انداختن آن در زباله‏دانی کاغذها آن را به من هدیه داده بود. اولین باری که قرآن را خواندم چیزی از آن دست‏گیرم نشده بود. در آن زمان نوجوانیم که ترجمه به فارسی قرآن را مجبور شده بودم که بخوانم، تنها متوجه این شدم که الله نویسنده قرآن بعضی وقت‏ها یا عصبانی بوده و یا شهوتی و یا چشم‏چران! کتابی بی‏محتوا که در آن فقط از ترس و نفرت سخن گفته شده، چرا مسلمانان به این کتاب علاقه دارند و روحانیان اسلام در کتاب‏های خود (توضیح المسایل) پیش از نیمی از کتابشان را به آلت تناسلی زنان می‏چسند را نتوانسته‏ بودم بصورت کامل درک کنم. آنچه را که می‏توان از این کتاب فهمید این است که الله زن را نیافریده، دشمنی الله با زنان در تمامی کتاب مشاهده می‏شود. البته چون الله خود مجسمه‏ای کوچکی از یک زن می‏باشد که سینه‏های بزرگی دارد، فکر می‏کنم مسلمانان مشتاقانه هر روز به عبادش می‏روند تا شاید آن مجسمه بتواند غریضه حیوانی آنان را ارضا کند. در حین خواندن این کتاب بود که مقاله‏ای از یکی از اصلاح‏طلبان‏ جمهوری‏اسلامی که به امریکا پناهنده شده در اینترنت منتشر شد. این شخص از روی ناچاری نگاهی عملی به خود ارضایی «استمنا» کرده و این عمل را حرام اعلام کرده است. ایشان هنوز نتوانسته است در امریکا صیغه کردن را رواج دهد و یا فاحشه خانه اسلامی (خانه عفاف) باز کند و از روی ناچاری ایشان دست به عمل شده!

از اوایل هفته آخر آذر ماه بیشترین برنامه‏های رسانه‏ها به پایان جهان دل بسته بودند. انگاری که اکثر جهانیان تنها راهی که برای گذشتن از مشکلات روزمره خود انتخاب کرده بودند همان نابودی جهان می‏بوده. اینکه پایان تاریخ مایاها با شب یلدای ایرانیان مصادف شده بود را می‏توان از روی دقت ایرانیان باستان و مایاها در ستاره‏شناسی و تعیین دقیق زمان در گردش زمین به دور خورشید جُست. عقیده ایرانیان بر این است که در بلندترین شب سال، نور بر تاریکی پیروز می‏شود و آغار جدیدی شروع خواهد شد و همین هم شد جهان نابود نشد و گردش زمان شروع دوباره‏ای را به انجام رسانید. آنچه مهم نظر می‏رسد این می‏باشد که با دانش می‏توان تمامی پدیده‏های طبیعی را پیش‏بینی کرده و به راز طبیعت و آفرینش انسان پی برد.

در ادیان ولی دانش جایگاهی ندارد و خرافات است که بر پایه بی‏سوادی خود به تعریف پدیده‏های طبیعی می‏پردازد. آینده‏نگری در بیشتر ادیان همان نابودی بشریت و جهان، بدست خدای خودساخته‏ای می‏باشد که از خلقت‏های خود هم ناآگاه می‏باشد و هیچ‏گاه قوانیین طبیعی که باید خودش تعیین کرده باشد، نمی‏شناسد و آنان را هم به بشریت نشان نمی‏دهد. در اسلام این عدم آینده‏نگری را می‏توان بصورت واضع لمس کرد. برای مثال الله از امامانی که باید جانشینی محمد را بکنند خبری نمی‏دهد و یا اینکه داوزدهمین امام پنهان و به نام «امام زمان» مشهور خواهد شد را الله پیش‏بینی نمی‏کند، بلکه فقط به محمد و تمایلات جنسی او بیشتر می‏پردازد و برای بعد از محمد نه برنامه‏ای دارد و نه هدف مشخصی را تعیین می‏کند (آینده‏نگری در الله وجود خارجی ندارد).

بهترین راهنما برای اینکه متوجه شویم که روایت و احادیث اسلامی از ذهن بیمار روحانیت اسلامی بیرون آمده، همین گفته آخوندی می‏باشد که خامنه‏ای در زمان تولدش گفته است «یا علی» (چرا «یا الله» نگفته بحث دیگریست). اگر در عصر ارتباطات نمی‏بودیم به مرور زمان همین گفته ابلهانه تبدیل به روایت یا حدیث می‏شد و روحانیان آینده آن را بدون هیچ‏گونه اباحی دوباره تکرار می‏کردند و هیچ کسی هم نمی‏توانست خلاف آن را ثابت کند.

آنچه را که در خواندن قرآن باید حتما رعایت کرد این می‏باشد که به ترتیب نزول آیات جلو رفت. در این شیوه خواندن متوجه خواهیم شد که الله در مدینه انسان دوست بوده ولی زمانیکه محمد به مکه برمی‏گردد و صاحب قدرت می‏شود، الله هم جبار و زورگو می‏شود (شیوه خمینی برای فریب مردم). خواندن قرآن (کتاب خاطرات محمد) به این شیوه را به همه توصیه می‏کنم تا بهتر اسلام و اصلاح‏طلبان ناب محمدی را بشناسیم و با «اسلام رحمانی» بیشتر آشنا شویم. قرآن افکار فردی را به ما نشان می‏دهد که بیشتر به فکر خودش بوده و از سادگی و ناآگاهی مردم بیشترین سوءاستفاده‏ها را برده است. روحانیان اسلام هم با مشغول کردن مردم به آلت تناسلی زنان، مردم ناآگاه از امور جنسی را بسوی خود می‏کشند تا بتوانند با آنان مانند بردگان خود عمل کنند. بهترین راه حل برای رهانیدن مردم از اسلام آگاهی جنسی دادن به مسلمانان می‏باشد. بزرگترین حربه در دست روحانیان اسلام ناآگاهی جنسی مردم است. برای مبارزه با خرافات و جمهوری‏اسلامی به این مطلب (روابط جنسی) بیشتر بپردازیم، تا ناآگاهی روحانیان اسلام از این دانش بشری نیز بیشتر نمایان شود و مردم آگاه‏تر شوند.

اینکه آن اصلاح‏طلب جمهوری‏اسلامی برای جلب توجه ایرانیان خارج از کشور و مطرح کردن دوباره خود دست به استمنا زده، خود نشان دهند این است که استفاده از امور جنسی برای خود مطرح کردن روحانیان پدیه‏ای جدیدی نیست. (انشالله که الله ایشان را ارضا کند)

دیدگاهتان را بنویسید