جمهوری‌خواهان دورغین (فانتوم)

بهار امسال، سیاره‌های ناهید و مشتری در غروب آفتاب به همراه ماه‌نو می‌درخشند. ستارگان برج شکارچی در کنار ماه و آن دو سیاره قرار گرفته‌اند. در اپوزیسون سیاره مریخ در نزدیکترین فاصله با کره زمین قرارگرفته، نگاه به آسمان …

بهار امسال، سیاره‌های ناهید و مشتری در غروب آفتاب به همراه ماه‌نو می‌درخشند. ستارگان برج شکارچی در کنار ماه و آن دو سیاره قرار گرفته‌اند. در اپوزیسون سیاره مریخ در نزدیکترین فاصله با کره زمین قرارگرفته، نگاه به آسمان شب‌های فروردین ماه را دل‌نشین می‌کند. در این همایش آسمانی سه سیاره‌ منظومه شمسی با هماهنگی خود هنرنمائی می‌کند. در آسمان سیاست کشورمان اما ستاره‌ای نیست، اگر هم هست با آویزان شدن به آن و یا بی‌رنگ جلوه دادن‌ها، ستاره‌ها را اعدام می‌کنند که مبادا در شب تاریک ایران ستاره‌ای رهنمودی بسوی صبح آزادی شود. بیشترین حملات را به شاهزاده انجام می‌دهند تا او نگوید که خامنه‌ای جنایت‌کارست تا پایه‌های نظام فاشیستی جمهوری‌اسلامی به لرزش در نیاید و اصلاح‌طلبان ییلاق و قشلاق خود را بتوانند در آسمان اپوزیسیون ایران به دلخواه خود طراحی کرده و دورغ را در کشور زرتشت نهادینه کنند. آسمان سیاست کشورمان قمر در عقربیست.

در پشت واژه «جمهوری‌خواهی» افرادی به فعالیت سیاسی مشغول هستند که بیشتر به خدا‌سالاری ( تا یکتا‌پرستی شخصی) اعتقاد دارند تا مردم‌سالاری. جمهوری‌خواهانی که طرفدار حکومت جمهوری‌اسلامی هستند، هنوز نفهمیده‌اند که ریشه واژه جمهوری‌خواهی از کجا سرچشمه گرفته است. آنان در پی ادامه حیات ولایت‌فقه هستند و بیشتر برای تقویت نظام جمهوری‌اسلامی فعالیت می‌کنند. نکته جالبتر در این است که این جمهوری‌خواهان چپ‌گرایان سابق هستند که جمهوری‌اسلامی از آنان بیشترین استفاده‌ها را کرده است و تفاله آنان را به اروپا و امریکا فرستاده است. آیا واژه جمهوری‌خواه لایق این افراد می‌باشد یا بسترسازان واقعی ولایت‌فقه!؟

محتوای حکومت اسلامی از روز اول بر پایه فاشیسم مذهبی گذاشته شده است که جامعه را به دو طبقه اُمت و طرفداران ولایت تقسیم می‌کند. این دسته‌بندی همان جامعه توحیدی بی‌طبقه نامیده می‌شود که نقطه اشتراکش با اندیشه چپ‌گرایان ایران در همین فاسیشم (خودی و غیر‌خودی) می‌باشد. چپ‌گرایان می‌خواهند که جامعه را بدو طبقه تقسیم کنند، طبقه کارگر و طبقه حاکم بر جامعه. طبقه کارگر همان اُمت اسلامی و طبقه حاکم طرفداران ولایت یا طبقه حاکم (حکومت شوراها) بر جامعه می‌باشند. جمهوری‌خواهان طرفدار جمهوری‌اسلامی بر این نکته واقف شده‌اند که شیوه حکومتی در جمهوری‌اسلامی همان شکل حکومتی مورد علاقه آنان است و ضدیتی با این شیوه حکومتی نمی‌توانند داشته باشند.

نظام جمهوری‌اسلامی بهشت جمهوری‌خواهان ایران است و آنان مانند مهره‌های در صفحه شطرنج سیاست کشور آماده نشسته‌اند تا آنان را به بازی بگیرند. تا آن زمان هم رفت و آمدشان به جمهوری‌اسلامی ادامه خواهد داشت و از بودجه‌های دولتی بهره‌های خود را خواهند گرفت. برای جمهوری‌خواهان سرنگونی جمهوری‌اسلامی همانند افتادن نقابشان می‌باشد. بهمین جهت حمایت بی‌دریق خود را از ولایت‌فقه و اصلاح‌طلبان (حسابداران بودجه اپوزیسیون در اروپا و امریکا) کوتاه نمی‌کنند. نق‌زدن‌هایشان هم برای گرفتن اضافه حقوق بیشتری می‌باشد تا در نشست‌های در لندن، پاریس و استهکلم به نتیجه‌ای نرسند و توافقی را امضا نکنند. با وجود چنین جمهوری‌خواهانی امیدی به آینده نمی‌توان داشت.

نقش سیاره‌های منظومه شمسی در آسمان بهار امسال دائمی نیست همانگونه که نقش جمهوری‌خواهان دورغین ایران در آسمان سیاست ایران نمی‌تواند دائمی بماند. آسمان سیاست کشور پر از ستاره می‌باشد که بدون عینک ایدولوژی می‌توان آنها را دید و از نعمت روشنایی آنان در این روزگار ظلمت اسلامی استفاده کرد. نورانی‌ترین ستاره این آسمان چه بخواهیم و چه نخواهند شاهزاده رضا پهلوی می‌باشد. چه او را نقد کنند و چه او را ستایش کنند فرقی ندارد، واقعیت این است که موجودیت او انکار ناپذیرست.

http://news.astronomie.info/sky201203/planeten.html?

دیدگاهتان را بنویسید