گفتگوهای هفتگی (هفته آخر مردادماه)

سال پیش، زمانی که موشک‌های هدایت شوند روسی از حریم هوایی ایران با اجازه خامنه‌ای به سوی سوریه در پرواز بودند، چند موشک روسی در شمال غربی ایران سقوط کردند. امروز که فردای آن روز است و کسی هم مشکلی با استفاده روسیه با حریم هوایی ایران پیدا نکرد، پایگاه نیروی هوایی نوژه (شاهرخی) مستقر در همدان کاملاً به دست نیروی هوایی روسیه افتاده است. امروز اگر ساکت بنشینیم فردا، بندرعباس و خرمشهر به بندرهای نظامی روسیه تبدیل خواهند شد.
برای خامنه‌ای یا اسلام‌گرایان حاکم بر ایران، «ایران» هیچ ارزشی نیست. آیا دیگر بر ما ثابت نشده است که چپ‌گرایان افراطی ایران همان جاسوسان روسیه هستند که زمانی هم با ایدئولوژی چپ نمای خود، تنها برای تضعیف ایران فعالیت می‌کردند و می‌کنند!
فردای امروز ما هنوز فرانرسیده و هنوز امیدی هست که بتوانیم ایران را از دست مافیای اسلام‌گرایان و چپ‌گرایان جاسوس روسیه که می‌خواهند ایران دودستی تحویل آن کشور دهند، آزاد کنیم. این در دست ماست که از حاکمیت ملی‌مان دفاع کنیم و نگذاریم خامنه‌ای ایران را به روسیه بفروشد!

بهمن زاهدی: سال پیش، زمانی که موشک‌های هدایت شوند روسی از حریم هوایی ایران با اجازه خامنه‌ای به سوی سوریه در پرواز بودند، چند موشک روسی در شمال غربی ایران سقوط کردند. امروز که فردای آن روز است و کسی هم مشکلی با استفاده روسیه با حریم هوایی ایران پیدا نکرد، پایگاه نیروی هوایی نوژه (شاهرخی) مستقر در همدان کاملاً به دست نیروی هوایی روسیه افتاده است. امروز اگر ساکت بنشینیم فردا، بندرعباس و خرمشهر به بندرهای نظامی روسیه تبدیل خواهند شد.
برای خامنه‌ای یا اسلام‌گرایان حاکم بر ایران، «ایران» هیچ ارزشی نیست. آیا دیگر بر ما ثابت نشده است که چپ‌گرایان افراطی ایران همان جاسوسان روسیه هستند که زمانی هم با ایدئولوژی چپ نمای خود، تنها برای تضعیف ایران فعالیت می‌کردند و می‌کنند!
فردای امروز ما هنوز فرانرسیده و هنوز امیدی هست که بتوانیم ایران را از دست مافیای اسلام‌گرایان و چپ‌گرایان جاسوس روسیه که می‌خواهند ایران دودستی تحویل آن کشور دهند، آزاد کنیم. این در دست ماست که از حاکمیت ملی‌مان دفاع کنیم و نگذاریم خامنه‌ای ایران را به روسیه بفروشد!

دانیال خنده‌رو: بر اساس آمار منتشرشده از سوى یک موسسه تحقیقاتى، از هر ۵ شرکت در بلژیک، ١ شرکت از استخدام پناهندگان منصرف شده است. گرچه به گفته ژاویر باتل نخست‌وزیر لوکزامبورگ «هیچ پناهنده‌ای تروریست نیست و هیچ تروریستى پناهنده» اما داعش به‌نوبه خود و جمهورى اسلامى با اعدام بیش از ٧٠مخالف سیاسى به جرم ارتباط با گروه‌های تروریستى، اروپاى لیبرال را با چالشى بنیادین روبرو کرده‌اند. این در حالى است که شهروندان اروپایى از حبس‌های کوتاه‌مدت یا وکلاى بی‌وجدانی که به کمک بازى با ماده‌قانون موجب آزادى اسلام‌گرایان افراطى می‌شوند، دبه تنگ آمده‌اند.

بهمن زاهدی: هفته گذشته قهرمانی پوشالی به قهرمان‌های رسانه‌ای کشور اضافه شد! البته چون هنوز نام واقعی این قهرمان رسانه‌ای مشخص نیست، اگر نام این قهرمان را «گمنام‌ گمنامیان» بگذاریم، شاید برای عموم مشخص شود که منظور چه فردی است. از طرفی دیگر ایشان تنها فردی هست که در «شورای ملی» کارمندان دفتری بدون ارائه کردن هیچ‌گونه هویتی حقیقی به مقام دبیر اجرایی آن شورا رسیده‌اند. حتی سازمان امنیت فرانسه که شایعه کرده‌اند که هم‌بستر یکی از کارمندان آن دفتر است از این موضوع خبری نداشته!
بامزه‌ترین قسمت این ماجرا در این بود که این قهرمان نوظهور می‌خواسته در زمان دستگیری خود از قرص‌های آسپرین برای خودکشی استفاده کند ولی بعد از یک ساعت که از بازداشت می‌گذرد به مأموران اطلاع می‌دهد که فکر می‌کرده که این آسپرین‌ها از همان نوعی است که شکنجه‌گر جمهوری اسلامی برای خودکشی استفاده کرده و دیگر نمی‌خواهد خودکشی کند!
البته داستان این قهرمان نوظهور «شورای ملی» به پایان نرسیده و برنامه آینده آن را هم باید تماشا کنیم!

دانیال خنده‌رو: سفر به آمریکا براى شرکت در یازدهمین کنگره حزب مشروطه ایران (لیبرال دموکرات) این شانس را به من داد تا از نزدیک و بدون هیچ میانجى (رسانه) با چندین شهروند آمریکایى گفتگویى داشته و پیرامون انتخابات ریاست جمهورى پیش رو پرسش‌هایی را مطرح کنم. برخى هیلارى را جزء خواص می‌دانند و به ترامپ رأى خواهند داد. برخلاف تبلیغات مبنى بر نژادپرست بودن دونالد، عده‌ای دیگر ترامپ را بی‌برنامه می‌دانند و می‌گویند اداره ایالات‌متحده از عهده چنین فردى خارج است و اما نتیجه «هر جا برى آسمان سیاست همین رنگه».

بهمن زاهدی: شوربختانه آقای فواد پاشایی دیگر دبیر کل حزب مشروطه ایران (لیبرال دموکرات) نیست. ایشان دوازده سال خدمات خود را به اعضای آن حزب و ایران دوستان تقدیم کرد. بدون وجود ایشان به‌عنوان دبیر کل آن حزب شاید دیگر حزبی موجود نمی‌بود! فشارهای که از بیرون و در این اواخر بیشتر از درون ولی هدایت‌شده از بیرون بر این ایشان وارد آمد، به قولی «مردافکن» بود.
سلطنت‌طلبانی که هیچ‌گونه عقل سلیمی در خود پرورش نداده‌اند و چاپلوسی‌شان هم «ایران» را به باد داده و هم هنوز جمهوری اسلامی را بر سرکار نگه‌داشته، شاید از این امر خوشحال باشند و در پوست خود نگنجند، ولی زمانه حقیقت خود را به خورد این افراد خواهد داد!
خوشبختانه دبیر کل فعلی و به قولی جانشین آقای فواد پاشایی، آقای خسرو بیت الهی شده‌اند. آقای بیت الهی که برای نجات ایران از جان خود هم گذشته و به‌عنوان خلبان نیروی هوایی ایران چه در قبل و چه بعد از انقلاب لحظه‌ای از دفاع از ایران کوتاهی نکرده، این بار به‌عنوان دبیر کل حزب مشروطه ایران (لیبرال دموکرات) وظیفه خود دانسته که ایران را از چنگ دشمنانش نجات دهد. در این راهی که ایشان انتخاب کرده، امید است که ایران دوستان همراهش شوند.

«گفتگوهاى هفتگى کوششى است شخصى و به‌دوراز وابستگی‌های حزبى. این گفتگوها به‌هیچ‌عنوان بیان‌کننده دیدگاه‌های حزب خاصى نبوده از حضور هر شخص در این گفتگوها با احترام به آزادى بیان، تفاوت اندیشه و به‌دور از نفرت پراکنى، استقبال می‌کند.»

دیدگاهتان را بنویسید